Ved hjælp af cookies forbedrer vi din shoppingoplevelse. Ved at benytte hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
Mere information
Jeg forstår
  • DKK
    • $ USD
    • £ GBP
    • € EUR
    • SEK
    • NOK
    • DKK
    • € EUR
    • € EUR
    • € EUR
    • PLN
 
Rapunzel of Sweden- Hair extensions
Hurtig levering
Hurtig levering
Sikker betaling
Sikker betaling
Høj kvalitet
Høj kvalitet
E-mærket Certificerat
Høj kvalitet
Din indkøbskurv
Indkøbskurven er tom
«

Retur, ombytning og reklamation

Vi på Rapunzel vil gerne have, at du som kunde føler dig tryg ved at handle hos os. Derfor har du hos os altid ret til at fortryde dit køb, bytte din vare eller reklamere over en fejl.  Hvis du vil annullere dit køb eller sende varen retur beder vi dig meddele os skriftligt herom inden 14 dage. Dette gør du via vores returblanket eller e-mail. Hvis du vælger at benytte dig af vores bytte/returret står du selv for eventuelle fragtomkostninger for returneringen af varen og ansvarer for varens mindskede værdi i tilfælde af en håndtering anden end den som er nødvendig for at fastslå varens egenskaber og form. Hvis du har modtaget en kampagnevare med din bestilling og du ønsker at returnere/bytte dele af din bestilling, så skal den samlede sum af din resterende ordre stadigvæk overstige det beløb/antal varer der kræves for at kunne modtage kampagnevaren. Hvis beløbet/antallet af varer fra den resterende ordre er mindre end de for kampagnen gældende betingelser skal du betale for den kampagnevare du har modtaget. Dette gælder ikke fragtomkostninger og gaver.
Bytte
Hvis du vil bytte hele din bestilling eller dele af den, kan du gøre det på to måder.

1.

Hvis du hurtigt og nemt vil have de nye varer, anbefaler vi at du selv gennemfører ombytningen. Dette gør du således: 
  1. Bestil og betal de nye varer du ønsker i stedet. Disse varer vil blive sendt til dig som var det en almindelig bestilling med den leveringsform du selv vælger. 
  2. Udfyld vores returblanket, og sæt kryds ved fortryd vare.
  3. De varer du ønsker ombyttet sender du tilbage i samme forpakning som du modtog dem i. Du kan også anvende anden emballage hvis du ønsker.
  4. Print returblanketten ud og vedlæg den sammen med varen/varerne du ønsker byttet. Send varen/varerne til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden. 
  5. Send varen/varerne via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen for forsendelsen. 
Rapunzel vil behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt.

2.

Et andet alternativ er at bytte varen ved hjælp af vores returblanket. Her skriver du selv hvilke varer du ønsker i stedet. Derefter vedlægger du denne blanket sammen med de varer du ønsker at sende tilbage. Sådan gør du:

  1. Print vores returblanket ud og udfyld den.
  2. De varer du ønsker ombyttet sender du tilbage i samme forpakning som du modtog dem i. Du kan også anvende anden emballage hvis du ønsker.
  3. Send varen/varerne sammen med den vedlagte returblanket til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  4. Send varen via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.

Rapunzel vil behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Ved denne form for bytte står Rapunzel for fragtomkostningerne ved de varer som sendes tilbage til dig.

Retur

Alle returvarer skal returneres på følgende måde:

  1. Pak varen/varerne i samme forpakning som du modtog den i. Alternativt kan du anvende anden forpakning hvis du ønsker.
  2. Udfyld vores returblanket.
  3. Send returvaren sammen med den vedlagte returblanket til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden
  4. Send varen via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.

Rapunzel vil behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt.


Hvis du har betalt med kreditkort tilbagebetales pengene til via DIBS/PayPal.  Ved fakturabetaling rettes eller annulleres din faktura. Har du forhåndsbetalt på konto, tilbagebetales dine penge til den konto, som du har angivet på returformularen. Tilbagebetaling vil ske efter 1-5 hverdage.

Klik her for at udskrive returformular
Reklamation

Reklamationer skal ske indenfor rimelig tid efter at varen er taget i brug. Er der mangler på varen skal hele varen sendes retur til os. Vedlæg en fuld beskrivelse af varens mangel. Varen vil efterfølgende blive undersøgt af vores reklamationsafdeling som vil kontakte dig via email når dette er sket. Vi følger købeloven når det gælder reklamation af vores produkter.

Sådan gør du for at reklamere over din vare:

  1. Pak returvaren i samme forpakning som du modtog den i. Alternativt kan du anvende anden emballage hvis du ønsker. 
  2. Print vores reklamationsblanket ud eller skriv den af på et stykke papir.
  3. Vedlæg en fuld beskrivelse af varens mangel. 
  4. Indsend reklamationsblanketten sammen med hele varen du ønsker at reklamere over samt en kvittering på fragtomkostningerne i forbindelse med retur til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  5. Send varen via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.

Her kan du læse mere om ombytning, retur og/eller reklamation.

Klik her for at udskrive din reklamationsformular