Når du surfer videre på vores websted og bruger vores tjenester, godkender du, at vi indsamler data om dine besøg. I vores integritetspolitik forklarer vi, hvilke data vi indsamler, hvorfor vi gør det, og hvad vi bruger dem til.
E-mærket Certificerat
DKK
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel of Sweden- Hair extensions
Din indkøbskurv
Indkøbskurven er tom

Retur, ombytning og reklamation

Vi på Rapunzel vil gerne have, at du som kunde føler dig tryg ved at handle hos os. Derfor har du hos os altid ret til at fortryde dit køb, bytte din vare eller reklamere over en fejl.  Hvis du vil annullere dit køb eller sende varen retur beder vi dig meddele os skriftligt herom inden 14 dage. Dette gør du via vores returblanket eller e-mail. Hvis du vælger at benytte dig af vores bytte/returret står du selv for eventuelle fragtomkostninger for returneringen af varen og ansvarer for varens mindskede værdi i tilfælde af en håndtering anden end den som er nødvendig for at fastslå varens egenskaber og form. Hvis du har modtaget en kampagnevare med din bestilling og du ønsker at returnere/bytte dele af din bestilling, så skal den samlede sum af din resterende ordre stadigvæk overstige det beløb/antal varer der kræves for at kunne modtage kampagnevaren. Hvis beløbet/antallet af varer fra den resterende ordre er mindre end de for kampagnen gældende betingelser skal du betale for den kampagnevare du har modtaget. Dette gælder ikke fragtomkostninger og gaver.

Ved reklamation er det ekstra vigtigt for dig som kunde at tænke på følgende: Ved en reklamation skal du altid sende hele produktet retur(alle pakker) for at vi skal kunne refundere hele beløbet. Ved en reklamation kan vi desværre ikke stå for de eventuelle omkostninger du har haft i forbindelse med påsætning af håret.
RETUR

Alle returvarer skal returneres på følgende måde:

  1. Pak varen/varerne i samme forpakning som du modtog den i. Alternativt kan du anvende anden forpakning hvis du ønsker.
  2. Benyt vores returblanket. Du kan printe den ud her: returblanket.
  3. Send returvaren sammen med den vedlagte returblanket til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Fanérgatan 14B, 56633 Habo, Sweden
  4. Send varen via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.

Rapunzel vil behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt.


Hvis du har betalt med kreditkort tilbagebetales pengene til via DIBS/PayPal.  Ved fakturabetaling rettes eller annulleres din faktura. Har du forhåndsbetalt på konto, tilbagebetales dine penge til den konto, som du har angivet på returformularen. Tilbagebetaling vil ske efter 1-5 hverdage.

BYTTE
Hvis du ønsker at bytte din vare, send den retur ifølge instruktionen ovenfor. Læg derefter en ny bestilling med de varer du ønsker. Desse produkter sendes til dig som en almindelig bestilling med det fragtalternativ du selv vælger.
Klik her for at udskrive returformular

Returnering af farligt gods

En del af vores produkter indeholder brandfarlige emner og er derfor underlagte specielle retur- og leveringsrestriktioner. Dette gælder bla Remover for extensions. Disse produkter er testede for at sikre at de er ufarlige at bruge.
 
Ved returnering eller bytte af brandfarligt gods bedes du kontakte vores kundetjeneste så de kan hjælpe dig. Du kan kontakte kundeservice alle hverdage mellem 09-17.
 
Telefon: +46 90-70 68 97
Reklamation

Reklamationer skal ske indenfor rimelig tid efter at varen er taget i brug. Er der mangler på varen skal hele varen sendes retur til os. Vedlæg en fuld beskrivelse af varens mangel. Varen vil efterfølgende blive undersøgt af vores reklamationsafdeling som vil kontakte dig via email når dette er sket. Vi følger købeloven når det gælder reklamation af vores produkter.

Sådan gør du for at reklamere over din vare:

  1. Pak returvaren i samme forpakning som du modtog den i. Alternativt kan du anvende anden emballage hvis du ønsker. 
  2. Print vores reklamationsblanket ud.
  3. Vedlæg en fuld beskrivelse af varens mangel. 
  4. Indsend reklamationsblanketten sammen med hele varen du ønsker at reklamere over samt en kvittering på fragtomkostningerne i forbindelse med retur til følgende adresse: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  5. Send varen via nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.

Her kan du læse mere om ombytning, retur og/eller reklamation.

Klik her for at udskrive din reklamationsformular